niedziela, 20 października 2013

Witam ;>
Przepraszam, że wczoraj nic nie napisałam... ale po prostu większość dnia byłam poza domem a kiedy już przyjechałam byłam zmęczona c;
Ach... wczorajszy dzień był FANTASTYCZNY <333
Byłam sobie z Zuzą, Mikołajem, Michałem i Kubą na łyżwach :*  Niestety mam tylko jedno dość NORMALNE zdjęcie :)))



                                  Hahaha Zuzia łyżwiareczka <3 A w tle Miki i Michał ;3

Po łyżwach pojechaliśmy do Cerfa. Zjedliśmy coś i poszliśmy do sklepu bo Zuzia chciała kupić sobie
 czapkę ;>  Oczywiście wszyscy zaczęliśmy przymierzać czapki i było dużo śmiechu i wgl. ;))
Ten wypad uważam za BARDZO UDANY :*
Gdy wróciłam do domu poszłyśmy z Zuzią po Oliwkę i w trójkę poszłyśmy na pole porobić zdjęcia.
Miałyśmy iść już w piątek ale jakoś nie wyszło :(









''I can live i can fly'' ! ~MOJE ULUBIONE ZDJĘCIE <3

No i tak właśnie minęła mi sobota....
Muszę już kończyć bo za chwilę jadę do kościoła a potem może do kina z Mamusią <3 
Wieczorem może jeszcze udami się na chwilkę wejść i coś napisać :)
                                                                                              Do zobaczenia :*
                                                                                                




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz